All of the beautiful people are shining like diamonds.

Soundtracket till Burlesque har släppts på spotify nu! Jag älskar älskar älskar den skivan. Express, Bound to you, Beautiful people och Show me how you Burlesque är jag helt galen i!
Ser så otroligt mycket fram emot denna filmen! Här kommer lite olika klipp och trailers.

 

 

 

 

 

"Burlesque is about dancing and singing and comedy and fun. It's something risque, and all the time sexy, but never sexual. It's everything Burlesque was and everything it was meant to be." - Steven Antin

2 kommentarer
Postat av: Jojo

Hha yay :D fast jag tvivlar på att det hjälper, mer än hälften av min klass är blattar... Dom säger alltid ba: Jag ska skicka mina kusiner på dig, jag ska skicka mina importvänner på dig!! Hahahhahahaha :D

2010-11-22 @ 21:34:57
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: Hannah Christine

Sv: Herlig :) hvilken organisasjon reiser du med?

2010-11-23 @ 13:19:42
URL: http://www.hannahchristinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0