Do they know it's christmas time at all?

Har fullt upp idag så hinner inte blogga. Var i skolan ett men åkte hem tidigt för att se hur det hade gått med mitt skin test. John mötte upp mig och vi kila dit. Allt var i sin ordning så fick de sista papperna påskriva. Nu ska jag bara få ihop det där jäkla brevet nån gång. Jag och John drog in till stan sen och jag köpte mig en varm choklad, espresso house gör de bästa chokladerna med marshmallows och massa grädde! :) Ska göra mig lite glögg och ta med ut i kylan och möta upp John igen. Vi ska nog baka mjukpepparkaka. Imorgon blir det jul på liseberg med en massa härliga människor och förhoppningsvis pre-bak till lucia. På måndag är det luciafirande på skolan och inte alls många dagar kvar till jullovet. Roliga dagar att se fram emot :)

Alingsås är så mysigt på julen :)

1 kommentarer
Postat av: victoria

Vad mysigt det ser ut!



Ja eller hur! Jag skall nog köpa den och ha den både till jul och nyår, rött är ju mordernt nu ;)

Kram

2010-12-10 @ 23:22:22
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0