Jag gav en get till min morfar i år

Har köpt jätte bra julklappar till min morföräldrar. Min morfar fick en get och mormor fick vaccinpaket, men inte till sig själva såklart utan till behövande. Nu skickas en get till en fattig familj och vaccin till någon sjuk. Tycker ideen är jätte bra som Action aid och Unicef kommit upp med! Det är även lätt att beställa på internett och skickas som ett mail till personen pressenten är ägnad till. Om du har julklappskris just nu så är detta ett jätte bra tips. En bra pressent med en god gärning. Lite viktigare än något som blir beundrat i en dag och sedan kastas i papperskorgen.

(I beg to god that my grandparents don't read my blog!)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0