Open your heart now this is the time for us to give. The world needs love now so live and let live. Families all here, the spirit is good cheer. The sound of carolers ringing sweet in my ear. Everything is all fine you know why, it's Christmastime.

Idag är det HIV dagen ju så jag och Hanna stod och sålde lussekatter, julmust och pepparkakor för att få in pengar till Hiv/Aids forskning. Vi fick in ca 600 kr och lussekatterna jag bakade igår sålde som smör! Jag älskar att göra välgörenhets arbete, man får en härlig känsla i hela kroppen utav det :) Hann aldrig äta i matsalen idag men gissa vad jag smällde i mig istället? 

Såhär ser det ut nu när jag åker till skolan

Jag och Hanna när vi sålde

Paulina, Hanna och Annika

Annika

Paulina
2 kommentarer
Postat av: bella

Demi är inne på rehab för att hon har ätstörningar och skär sig. mest pågrund av hennes barndom och hennes pappa men också för att hon och joe gjorde slut och nu efter 2 månader har han en ny tjej som han tar med överallt där med på turnen där demi även är med :P Såklart att hon mådde dåligt :P

2010-12-01 @ 20:24:52
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Emmy

Låter mysigt! Bra att jobba för välgörenhet :D

Haha, ja kanske en ny affärsidé? :P Då kan fler som oss slippa rudolf näsor! :D

2010-12-01 @ 21:22:34
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0