What am I to you?

Jag blev presic färdig med en present till min underbara kompis Kimona. Hoppas att hon blir glad. Kan tyvär inte visa vad jag har pysslat med här för jag är rädd att hon kanske går in och läser. Postar senare.

Jag tog ett besök på Schillerska, ett annat gymnasium i Vasatan idag. Jag trivdes så mycket bättre när jag kom dit jämförelse med Vittra. Det var en mix av så många olika slags människor vilket jag älskar. På vittra är det nästan så att om man hade sett en person så har man sett alla på hela skolan. Så nu står jag 3:a i kö till Schillerska och det känns jätte roligt alltihopa.

När jag kom hem från Göteborg träffade jag Amanda och vi snackade och gjorde mat. Amanda tycker nog att jag har en misslyckad framtid som mamma, hon håller inte med om min stora potential i köket nämligen. När maten var färdig så åkte vi till playan med hennes lillasyster och mamma och där väntade 5bs familjegrillning. Det är rätt kul hur de där små knattarna flyr för livet när man kommer förbi. Vissa vill vara väldigt långt ifrån, andra väldigt nära. Gärna stå och glo eller spionere på en. Jag och Amanda slog oss i alla fall ner på en picnik filt och lyssnade på gamla låtar från klassen. De är värda att posta på youtube!

När jag åkte hem grejade jag lite och sen.. sen gott folk körde jag bil för första bilen. Knepigt att sätta sig bakom ratten när man hela tiden suttit på andra sidan. Det gick sådär. Bilen hoppade och bromsade hastigt, körde långsamt och alldeles för långt in på vägen. Men jag lever och bilen är hel. Så jag antar att jag åtmindsånde fick godkännt. Ska nog komma upp till MVG någon dag. Men inte nu, för nu är jag trött och längtar efter sängen. Sov gott

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0