So many beautiful reasons to be happy

YUMMY. Seriously, varför har vi inte detta på burk i Sverige? Soooooo goood. (video från huset är på väg)

 

Kaisa om And I'm running through the snow towards the sunset, but I'm always with you

åh kan inte du berätta om hur det var på starbucks och hur det smakade? är så nyfiken :D<3

Svar: Jag tog en frappucino caramel light och ska jag vara ärlig så tyckte jag inte det var jättegott men det är nog för att jag inte är ett stort kaffe fan. Såg när jag betalat att de hade någon jättesöt pink lemonade liknande grej, ska pröva det nästa, kan skriva vad jag tyckte :) Det var välidt likt espresso house faktiskt, eller så är det espresso house som är likt Starbucks.

Daisy om And I'm running through the snow towards the sunset, but I'm always with you:
Jag förstår inte riktigt, du skriver att du redan börjar få lite problem men att du kommer in i engelskan jättefort. Hur menar du? Hur kändes det att prata med din mor via skype då? Har du med dig egen dator eller hur uppdaterar du din blogg?

Svar:
Mena att jag har svårt med svenskan. Det är jättekonstigt, det är inte riktigt normalt att (åtminstonde redan) behöva tänka om det är ett eller en man ska använda. Fick ett medelande med uttropstäcken från min vän att jag måste prata svenska med henne när jag kommer tillbaka igen, det är nog bra att jag bloggar. Detta kommer låta hemskt men jag saknar inte mamma, är så inne i allt här just nu så det kändes som vilket samtal som hellst, det var mer att jag verkligen ville höra så att hon mådde bra där borta. Yes, har med min laptop! :)

Daisy igen om And I'm running through the snow towards the sunset, but I'm always with you:
"3. Ska ta US history, english, yoga & fitness, yearbook, tv production och current issues" <-- Vad är det sista du skrev? och yearbook?

Svar: Man har ju historia i skolan där man går tillbaka i tiden men current issues är en klass där man diskuterar det som händer nu i världen. Yearbook är som en skolkatalog man får ut i slutet av året men. Har kollat i mammas från när hon var utbytesstudent och det är lite texter om vissa personer, bilder från året, olika events och så och så brukar man skriva några rader i sina vänners böcker :) kram på dig finis!

Karolina - USA 12/13 om It's a liberty walk. Free yourself. Slam the door. Not a prisinor anymore.:
Jag har börjat göra det till en vana att gå in på din blogg, det första jag gör, varje dag. Så himla spännande att läsa allt som händer ju c: Är du senior/junior/sophomores -eller vad det heter- förresten?

Svar: Aww, cute!! Känner mig hedrad haha :D Kommer vara junior

Sara om A r i z o n a:
Vill åka nästa år. Hur mycket kostar detvi månaden?

Svar: Gud vad roligt! Gör det :D har 2000 i fickpengar varje månad

agnes om And I'm running through the snow towards the sunset, but I'm always with you: låter inte helt fel.. snart kommer vi andra också! Alingsås är vaaarmt! (redan 27 grader 11 på morgonen)så njuter av lite svensk sommar till innan NY :)
vad är grejen med all engelska i texterna? :)

Svar: Good for you :) Grejen med engelskan i texterna är att detta är min blogg och jag skriver så som jag vill. Kanske slår över till engelska helt en dag om jag känner för det.

2 kommentarer
Postat av: Daisy

finis... rodnar



Tycker absolut att du skall skriva så som du vill i din blogg. Jag frågar när jag inte förstår. =)

2011-08-04 @ 08:40:54
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Åt du så mycket onyttigt i Sverige också?

Jag menar du har ju supersnygg kropp, är du inte rädd att gå upp i vikt under detta året i USA?

Kram.. spännande blogg :D

2011-08-04 @ 14:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0