A r i z o n a

Min dag, första riktiga i mitt nya hem: Vakna 5 haha, mina tider är helt konstiga. Jag blogga lite och mom gjorde blueberry pancakes till mig - they were delicious! Vi åkte till min skola Corona del sol High School och jag fick mitt schema, mina böcker och student ID card!! Skolan var så himla cool. Jag kommer trivas på den där är jag helt säker på, den är så himla cool. Allting är utomhus typ och det är palmer överralt och vi har massssaa olika sport planer, klubbar och alternativ. Alla jag träffa som jobbade där var supertrevliga i alla fall :) Så efter det körde Brittany omkring mig och visade området. Vi åkte till Ikea som såg precis likadant ut i här som i Sverige förutom att utanför fönstren här fanns palmer. Vi åt en kanelbulle, köpte en massa svenskt godis och åkte vidare. Hon berätta för mig att man åker till Ikea för att fika, att hon gjort det med skolan och med vänner och så hihi. Vi åkte vidare till T Mobile och kollade på lite telefoner eftersom att jag behöver en ny här. Tror jag köper en imorgon, får se vilken det blir. Efter det så åkte vi och åt på Rubios, Mexikanskt och åt. Sen hem och vi såg Trassel, som visade mig att nya disney filmer faktiskt kan vara bra. Det kändes så himla coolt att bli körd av Brittany som är lika gammal som mig. Anyhow så efter det gymmade vi på LA Fitness. Har hört mycket att Amerikanska killar är mer frammåt än i Sverige. Well, jag fick smothie on the house! :) Vi kom hem och kolla friends och SATC och vi åkte och köpte lite grejer inför skolan, anteckningsblock och så och sen åt vi på Sweet Tomatoes, en saladsresturang och en grocery shopping :)) Späckad dag va? Imorgon ska vi göra manikyr och predikyr! Love that
God morgon på er, nu ska jag sova. PUSS. Lovar att blogga massa imorgon!

Stocking up! Var mest excited över att testa Swedish fish som inte finns i Sverige.

2 kommentarer
Postat av: ELIN

Wow, jag blir sjukt avundsjuk när jag läser allt du gör! Det är så fruktansvärt coolt :) Ha det superfint!! Kramar från din nästankusin :)

2011-08-03 @ 10:01:22
URL: http://eelinwall.blogspot.com
Postat av: Sara

Vill åka nästa år. Hur mycket kostar detvi månaden?

2011-08-03 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0