Happy birthday Legend!

Idag fyller Christina Aguilera 30, stort grattis till henne!! Om du läst min blogg ett tag har du nog märkt att jag är ett rätt stort fan av henne. Jag vet att det nog är svårt att förstå för många men utan henne hade jag inte varit den jag är idag. Hon har gett mig så himla mycket kraft och verkligen varit en stor  inspirationskälla. För mig är hon mer en förebild än sångare. Jag är kanske inte helt lika besatt som jag var för ett par år sedan men jag har fortfarande jätte mycket respekt för henne eftersom att hon haft en sån stor inverkan och betydelse för mitt liv.

Det har varit så intressant att följa henne för hon testar alltid något nytt och chockar alltid med nya banbrytande låtar, album och stilar.

Ska inte pladdra på om en massa anledningar till varför för jag har visst redan gjort ett rätt kort inlägg om det. Så jag stoppar med att säga grattis grattis grattis! Hoppas hon får en jättebra 30 års dag :)

Gjorde en video med lite av min Aguilera kollektion men youtube krånglar så det kommer upp när det går helt enkelt

 

2 kommentarer
Postat av: victoria

Fint sagt!

Okej, jag tycker faktiskt den är mysig men många tycker den e "äcklig" :(. Om du ser den får du säga vad du tycker sen :)

kram

2010-12-19 @ 00:31:35
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: ewelina

ja, det verkar ju som det. eller?

hahha jag har absolut ingen aning lite random att gå omkring i ett halvår och vänta på sin familj.

tänk om ingen vill ha än :o

2010-12-19 @ 00:32:23
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0