Sorry you can't define me. Sorry I break the mold. Sorry that I speak my mind. Sorry, don't do what I'm told. Sorry if I don't fake it. Sorry I come too real. I will never hide what I really feel.

Jag är ett riktigt stort fan av Christina Aguilera och det har jag varit sen jag var ca 8 år. Jag älskar henne ärliga texter. Hon är väldigt våghalsig, aldrig rädd för att uttrycka sig själv och göra folk chockade. Hon är verkligen en fri fågel, orädd och självsäker och det har inspirerat mig jätte mycket under åren. Hon har format mig och boostat mig på så många olika sätt. Jag ser verkligen upp till henne. Och det är den största anledning till varför jag följt henne i en så lång tid. Det har aldrig egentligen handlat om musik i sig utan betydelsen i hennes texter. På grund av henne är jag en fri fågel också. Och jag antar att alla människor har olika sätt att tackla det jobbiga, hon har alltid varit min escape och den som dragit mig upp ur det svarta hålet.

Nu är hon tillbaka till stuidion igen och jobbar på en ny skiva. Det ska tydligen bli en Stripped Part 2, alltså en väldigt djup och innåtgående skiva. Ser fram emot den jätte mycket för jag älskar Stripped till 1000. Det har redan läkt en liten snutt ifrån en ny låt. Castle Walls heter den och har gått på repeat hos mig sen den kom ut. Den är väldigt utlämnande och känsloladdad och bara väldigt vacker. Tycker jag :)

Castle Walls:

1 kommentarer
Postat av: Lo

Jag har också gillat henne ett bra tag men gillade inte nya skivan särskilt mycket, tycker att hon, liksom britney ville keep up med lady gaga men jag tycker att christina ska göra det hon redan har gjort och som fansen gillar även fast hon självklart måsta utvecklas men jag vet inte... haha!

2010-11-06 @ 17:17:31
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0