My father gave me the greatest gift anyone can give, he believed in me.

Hej på er. Känns som om det var en evighet sen jag skrev ett inlägg. Lovade mig själv ett par dagar ifrån datorn, den här bloggen har gjort mig till en datanörd ju. Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu men ville bara mest skriva hej. Pratade med min pappa för första gången sen i julas precis. Det var looovely. Han har byggt om hela nerevåningen så när jag kommer hem kommer jag inte känna igen mig själv haha. Man märker ändå  hur allting är precis som vanligt där borta när man pratr, med första vårblommorna som börjar komma men att det snöade igår igen. Jag har 3 månader kvar här och jag ska bara ta in varenda liten stund. Det kommer gå läskigt fort tror jag. Ni vet Liam Hemsworth som är tillsammans med Miley Cyrus och som är med i The Last Song förresten? Han var i vårat mall idag och signerade. Lite coolt ändå. Tyvärr så såldes biljetterna slut supersnabbt så jag kunde inte gå men han var där i alla fall. Nä, nu är det dags för mig att nana. Bloggar förmodligen imorgon igen med svar på kommentarer och så. Puss och godnatt finisar.

Jag och min grupp fick tillbaka vår kritik idag för vår film i TV production class. Det var den mest omtyckta, bästa delen enligt alla var att jag pratade svenska haha. Kommer sakna att inte vara utländsk sen.
4 kommentarer
Postat av: Anna

hah vad roligt! Kan du inte lägga upp den här?

2012-03-08 @ 17:57:23
Postat av: Olivia

Håller helt med! Lägg upp den :)

2012-03-08 @ 19:18:28
Postat av: Hanna Ek

Bloglovin-byte? :)

2012-03-09 @ 20:02:48
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snälla, kan du inte lägga upp klippet? :D Vore skitkul att se :)

2012-03-21 @ 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0