Take all of the rules away of how to live and how to be. Go your own way and be free.

Jag har en fråga, som inte har något med inlägget att göra. :)
Du har många läsare, vet du vilka som läser din blogg?
Kommer du ihåg en person om den kommenterar på flera inlägg, eller ser du mer på frågan än namnet?
Svar: Hej :) Jag vet ju såklart inte alla men det hade varit väldigt roligt om jag gjorde. Har så mycket kärlek till mina läsare, har lust att skicka ut en kram till varenda en. Det är många namn som jag känner igen och absolut att jag lägger märket till vem som skickar. Framförallt när jag får dom där komentarerna som blir skrivna bara för att berätta att de tycker om min blogg och det jag skriver, sånt blir jag jätteglad över och det gör min dag många gånger.

Åh, ser jätteroligt ut ju! Vad gör ni på TV production? Jag börjar redan fundera på vad jag ska välja för klasser när jag åker iväg till hösten hehe. Och tack för bästa utbytesbloggen! Du är verkligen superbra!
Svar: It is! Du borde ta TV production :) We basically just shoot videos. Vi har olika projekt i grupper och vi filmar, klipper ihop, edit och sånt. Har alltid kul under den lektionen. Om jag hade varit dig så hade jag tagit ämnen där man får vara aktiv, istället för att bara sitta i bänken och lyssna. Tack själv! :)

Hej!
jag går i 8 nu, vill väldigt gärna gå ett år i USA som utbytesstudent, men jag funderar på när jag ska göra det, är det värt att ta ett sabbats år mitt i gymnasiet? hur blir det med skolan och så när man kommer hem?
Sedan så undrar jag hur du fick ihop till alla pengar, det är ändå väldigt dyrt, vet inte riktigt hur jag ska göra:/
Svar: Jag åkte ju iväg efter ettan men om jag hade kunnat välja igen så hade jag nog åkt efter nian ( thank god att jag inte gjorde det dock för då hade jag aldrig träffat mina fina vänner). Då behöver man inte hoppa in i gymnasiet, ta en break, byta class. Det kan bli lite krångel, jag vet att det är vissa som måste gå om gymnasiet helt och sånt eftersom att linjerna blir olika och så. Men det beror ju också på om du känner att du är mogen nog och redo och så. Jag sommarjobbade och sparade, men mina föräldrar stod för in princip allt (A) Min kompis Victoria har tjänat in 40 000 genom jobb. Hon har haft 5 jobb och varit en liten workoholic but if that's what it takes.

Gaaaaah! Vad häftigt! Vad avis jag är! Hoppas jag med kommer få uppleva det där när jag åker i höst!
Vilka åkte du med?
kram
Svar: Aa vad kul :) Jag åker med Explorius

Jag har funderat på att bli utbytesstudent i usa, och det är en sak jag undrar, fick du betala flybiljetter själv eller stod explorius för det?
Svar: Det var liksom en del av kostnaden I guess, man betalade inget extra i alla fall. Kram


1 kommentarer
Postat av: Olivia

Först och främst måste jag säga att din blogg är helt fantastisk! Absolut den bästa utbytesstudentbloggen OCH jag läser många!

Hade några frågor som jag ville ställa till dig:

1. Jag är inte en sådan ''sportig tjej'' och som ni alla säger ska man gå med i aktiviteter efter skolan för att träffa vänner. Så jag undrar om det finns något annat än sport och i så fall vad?

2. Sedan undrar jag också om det var stelt/spänt att möta din familj på flygplatsen. Vad var reaktionen när ni träffades? Hälsade ni i hand eller kramades?

3. Din bakgrund på bloggen (Usa) är jättefin, var har du fått den ifrån haha?

2012-03-03 @ 10:44:57
URL: http://missturner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0