Inside look

Mina två favorit affärer här borta i staterna är VS och Forever21. Älskar Victoria Secret för man känner sig verkligen som en tjej när man kommer in där! Allt är i rött och rosa och de har en massa som är anställda bara för attse till så att kunderna får hjälp och så. Går alltid runt och frågar "You finding everything okay sweetie?" Provrummen ser ut som små rum och man har en egen dörrklocka och som man kan ringa om man vill ha service. Och oftast när man provar underkläder får man en liten box med ens storlek så att man kan testa vad som passar bäst. Det finns två avdelningar, en som är Pink som är för lite mer tonåringar och de fokuserar mer på mys och sporkläder. Sen är det vanliga Victoria's Secret och det är underkläder, sovkläder och beauty, typ dofter, smink och så. De har ofta en massa bra erbjudanden och sales vilket är looovely.
Forever 21 tar sjukt lång tid att shoppa i haha, i alla fall för mig för de är alltid så otroooligt stora. Typ mitt mall är 6 gigantiska rum. Och jag är ju som jag är och går 8 rundor så man inte missar nått. Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att dom har så mycket jag gillar om man tänker på storleken av affären och av hur mycket dom har där inne. Men allt är sjukt billigt, både kläder och smycken så jag gillar Forever 21 ändå.
Hihi tycker det är så kul att jag kan sitta här själv nu och skriva om hur det är och har mina egna bilder. För ett år sedan drömde jag om hur allting var här borta och nu kan jag svara på det, tror det är därför jag gillar att svara på frågor för nu har jag svaren till det jag alltid själv undrat.
Nä nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt, städa mitt rum, packa och sen Callliiiiifornia, SAN DIEGO! WEHO! Natti på er :)
1 kommentarer
Postat av: Lina

Du borde läsa de här artiklarna om Forever 21:



http://nymag.com/daily/fashion/2011/07/forever_21_faces_another_copyr.html



http://www.treehugger.com/style/is-forever-21-an-eco-fashion-design-thief-photos.html



http://nymag.com/daily/fashion/2011/08/forever_21_vendors_lawsuit.html



2012-03-17 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0