The less you care the happier you'll be

Hi gorgeous! Another day in paradise :) Idag har jag legat ute och solat hela eftermiddagen med ett stort glas apelsin juice, massa sommarmusik (typ den här) och cosmopolitan. U n d e r b a r t. Wihi, nu kom Brittany in och berätta att min värdmor köpt smoothies åt oss också. Idag är en bra dag! Kände i alla fall att jag ville ha lite färg innan jag åker till San Diego på torsdag och jag fick en hel del. Det ska tydligen inte vara sådär strålande väder där denna veckan så jag passar på nu istället. It never rains in sothern California Arizona. Himlen är boktasvligt talat alltid helt klarblå här utan ett litet moln. Jag tror på att livet handlar om att uppskatta det fina och jag uppskattar verkligen vädret här. Känner att jag laddar upp för ennu ett år av Svensk slask och snö, har ju verkligen fått en rejäl boost av värme i år. Folk här verkar mest villa hålla sig borta ifrån solen så de tycker nog att det är lite mysko att jag solar. Om man vill vara brun här så går man till ett solarium. Konstigt tycker jag när man kan få det, varje dag, gratis. Hur som helst så ska jag träffa Kiana om ett litet tag och vi och familjen ska göra charity work för save my starving children. Berättar mer om det senare. Massa kramar

2 kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-15 @ 14:28:40
Postat av: Anonym

avundsjuk!!! :P

2012-03-15 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0