From NY to LA

Nu är första skolveckan avklarad! Och det känns skönt för även om det har varit kul att träffa alla igen, med nya klasser, nya människor och såntdär har jag varit så himla sömnig och det har verkligen kännts som en lång vecka. Ska byta två klasser till på måndag och då börjar jag även Track and Field som ska bli väldigt kul. Ser fram emot det jättemycket! Som jag skrev i inlägget under så är det nu bestämt att jag åker til San Diego i California i Mars, den 15. Så jag har mycket att se fram emot. Men jag försöker varje dag att bara leva för stunden för jag känner verkligen hur fort tiden går undan här. Idag har jag mest tagit det lugnt. Det var riktig sommarvärme ute idag så jag tog på mig bikinin och låg och sola ett tag ute vid poolen. Och det är i början av Januari. Älskar Arizona! Jag har också världens finaste och mysigaste pojkvän. Han är så otroligt bra på att göra min dag :) Imorgon ska jag träffas med vänner och har bonfire på kvällen att se fram emot. Känner att mina ögon inte alls orkar vara vakna längre så det är nog dags för mig att sova. God morgon på er där borta. Ha en fantastisk helg!

3 kommentarer
Postat av: C

kan du inte skriva mer om dina ämnen du har i skolan och vad man gör i dom? :)

2012-01-07 @ 14:30:48
Postat av: amanda

hej på dej! jag tänkte höra, tycker du det är värt att göra delstatsval om man faktiskt helst vill hamna där det är något varmare? många säger att det är bättre att skippa det för att man då kan få bättre familj osv...

hur stort är stället du bor i i Arizona?

sen tänkte jag också höra, hur har du burit dig åt för att få så många läsare? ungefär hur många läser den?

ditt år verkar vara kanonbra och jag hoppas på ett minst lika fint år själv.

kramar

2012-01-07 @ 19:18:37
URL: http://aboutamanda.devote.se
Postat av: Julia

Hej! Har du sett någon kändis där borta än? :D Kram

2012-01-07 @ 20:48:01
URL: http://natgicksnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0