So... rumors has it you're from Sweden

Hellooo people
Jag antar att de flesta av er är tillbaka i skolan nu eller? Tycker för det mesta att skolan alltid råkar inträffa på nån av mina föräldrars födelsedag som är 9e och 11e. I min familj är vi alltid stora på frukostar, massa goda juicer, bakat bröd, alla möjliga pålägg, frukt och varm choklad med grädde. Varje år sen jag var liten har jag tassat upp sent om morgonen för att göra mina föräldrar god frukost, känns så konstigt att inte kunna göra det i år.

Hur som hellst så startade jag Track and Field igår och har tränat igår och idag och det har varit jättekul. Har rätt många vänner i laget sen innan så det är kul att bara umgås och träna. Det är så himla nytt för mig och det är rätt svårt. Men försöker se det som att jag åkte iväg för att pröva något nytt.

Mina coaches har frågat mig om jag varit cheerleader, antar att de kan se det i mina rörelser. I cheer ska allt se väldigt clean ut, man springer med armarna längst sidorna och sånt där, pointade tår och raka armar. Nu ska jag svinga mina armar hej villt när jag springer och som min tränare sa så måste jag träna på att inte göra varje rörelse fin haha. Vad vi har gjort under träningarna hitills är springning, vi har gymmat och gjort massa olika track and field övningar. Så jag vandrar omkring som en liten pinne just nu och jag är helt säker på att jag kommer nana gått ikväll

Sen har jag bytt min TA class till Early childhood, och jag är mer eller mindre en dagisfröken där för ett litet dagis vi har på skolan, så himla mysigt. Imorgon är early release så det blir skönt. Tror inte jag har så mycket mer att berätta just nu. Imorgon ska jag antingen byta till Dance, Apperal Design eller Entrepreneurship istället för TV Production, beror lite på i vilken class det finns plats.

Nä nu ska jag sova. Som vanligt önskar jag er en fin dag där borta :) Har dom börjat sälja semlor än förresten? Jag älskar semlor


1 kommentarer
Postat av: Ellika

Hej, tycker din blogg är jättebra och spännande! Men jag undrar vad man tränar när man gör track and field är, hehe?

2012-01-11 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0