I had a boyfriend who told me I’d never succeed, never be nominated for a Grammy, never have a hit song. I said to him, ‘Someday, when we’re not together, you won’t be able to order a cup of coffee without hearing or seeing me.‘

Undra om det är några av er som sitter uppe just nu och kollar på The Grammys. Det brukade jag göra, smög upp mitt i natten och satt och kolla på alla nominations och uppträdanden och kom supertrött till skolan dagen efter. Sitter med familjen nu och ser Adele ta hem hela showen. Hon är så himla duktig! Tycker verkligen att hon är värd alla priser. Whoever broke her heart made her rich and famous as hell. Nu ska jag fortsätta kolla. Puss på er.

3 kommentarer
Postat av: vilma

Bloggar du på tumblr också?:)

Föressten, älskar din blogg!!

2012-02-13 @ 16:26:42
Postat av: Hanna

Är du religiös? Om nej, har du blivit mer religiös nu när du bor i USA eller känner du ett större avstånd från det nu? Om ja: Samma fråga, och varför tror du det har blivit som det är? :)

2012-02-13 @ 22:12:03
Postat av: Elin

Jag brukar spela in det, och istället gå upp jättetidigt för att titta på galan :)

Lite

Vilseledande med en gagaquote men att inlägget främst handlar om Adele, som förövrigt också är fantastisk :)

2012-02-14 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0