Viljan att ge villkorslöst till någon eller något. Att visa kärlek kallas att älska.

Har du fotat alla dina bilder som är på weheartit själv? :)
Och sedan har jag en till fråga; är det inte otroligt jobbigt att vara borta så länge ifrån familjen, pojkvännen och vännerna i Sverige? Hur var det dem första dagarna? :) x
Svar: I WISH men nej :/ Alltså otroligt jobbigt skulle jag inte säga. Visst finns det stunder då jag inte vill något annat än att bara ha dom här. Jag saknar att ha vänner som det är sådär lätt med. Du vet när man bara kan umgås utan att behöva göra en massa saker hela tiden, som man är sådär bekväm med, kan säga allting till och man vet precis hur man får varandra att le. Saknar mina långa prat med mamma och pappas goa kramar och jag vill liksom börja leva med Sebastian. Men jag tror verkligen på att allting blir vad man gör det till. Ta det inte fel för jag älskar alla till tusen och jag saknar dom massor. Men jag försöker att bara vara glad för det som finns istället för det som inte finns just nu. Tror det handlar om vad man väljer att fokusera på.  Det håller mig ifrån hemlängtan. Och första dagarna var rätt lätta tycker jag, var så excited inför allting. Var ju också så inställd på att vara borta från alla för 10 månader så visst var det lite konstigt i början men det gick helt okej. Saknar alla mer hela tiden nu dock, 1 och en halv månad kvar!

3 kommentarer
Postat av: Ebba

kommer du och sebastian att åka hem till sverige ungefär samtidigt, eller är det någon av er som åker långt innan den andra? :)

2012-04-04 @ 10:40:04
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: sara

älskar att du är så levande

2012-04-05 @ 22:14:57
Postat av: Mathilda

Åh, tack för svar! Hope you have the time of your life, men det skulle jag gissa på att du har :)

2012-04-06 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0