Normal is boring.

Skypa precis med Sebastian så nu sitter jag och ler för mig själv. Han är perfekt och vi är perfekta tillsammans, vi är bara sådär ett helt land ifrån varandra. Sjukt jobbigt när man älskar någon så mycket.
På tal om att vara ifrån människor, nu ser jag snart alla igen om en månad. Herregud vad jag ser fram emot det! Kan inte vänta. Just nu känns det bara bra att komma hem på grund av det men det går verkligen upp och ner och jag tror det hade varit väldigt annorlunda om jag faktiskt insåg att jag har så kort tid kvar. Precis som när jag åkte hit så tror jag att jag kommer stå på flygplatsen helt chokad. Man har ett helt år att förbreda sig för det, ändå går det liksom inte upp förens när man är där i stunden. Om det är nått som skrämmer mig så är det tid, önska att man bara kunde stoppa, spola tillbaka men för det mesta vill jag bara spola frammåt. Det finns alltid miljontals saker jag ser fram emot och just nu längtar jag som tusan till svensk sommar. Och även om jag älskar alla nya upplevelser här och att det är så annorlunda så ska det faktiskt bli otroligt skönt att kunna luta sig tillbaka, ha sin plats och känna sig hemma. Känns konstigt att skriva det för det var ju just det jag ville komma ifrån. Jag vill aldrig någonsin leva säkert, följa strömmen och detta är bara början på mina äventyr. Och det är nog därför jag och Sebastian är så perfekta ihop för han är lika knasig som mig. Ni ska höra våra samtal, alla planer vi har tillsammans. Vi kommer ha världens coolaste hem i framtiden med saker och bilder från hela världen. Om det är en hel värld där ute känner jag i alla fall att det är dumt att bara limit yourself down to one place. Se bortom ett rutinliv, det är du värd :) Sebastian brukar berätta om sin lärare som har som regel att den morgonen när han och hans fru vaknar upp och känner att dom inte vill gå till jobbet eller är trött på sitt liv - då ska de göra något nytt. Han var ju som sagt lärare på Chapman High School och nu är han trött på det, ska flytta till Florida och vara surfinglärare. Snacka om förebild!
Oj jag är bra på att babbla på haha, känner att jag har haft tusen sånahär inlägg, ni borde vara trötta på dom. Men folk bloggar om mode och jag skriver hellre inlägg om att ta risker och att man kan göra precis vad man vill om man tror på sig själv lite och har en stark vilja. Detta är min nya favoblogg förresten <3
Will have my name on it in a couple of years!
5 kommentarer
Postat av: Olli

Vi, trötta på det? Haha, glöm det, favoritinläggen ju!

2012-04-30 @ 10:39:33
URL: http://oollis.devote.se
Postat av: Michelle

iiih jag har sökt till hpu och får veta nästa vecka om jag kommit in!!

2012-05-01 @ 00:58:05
URL: http://atlantis.blogg.se/
Postat av: hanna

Är absolut inte trött på dessa inlägg! Tvärtom, de är super. Jag är lite samma som dig, att våga ta risker och man kan om man vill, eller jag vill i alla fall vara så. Du är en riktig inspirationskälla!

2012-05-01 @ 14:01:50
Postat av: Mathilda

You're my inspiration. Thank you. :)

2012-05-01 @ 17:23:35
Postat av: Madeleine

Bra tips ang bloggen.

2012-05-03 @ 16:30:42
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0