My favorite thing is to go where I've never been.

I min skola, och de flesta andra High Schools också tror jag har vi som en liten nyhetssändning med vad som händer i skolan nästa vecka samt att dom har lite roliga klipp och så, sånt som vi filmar i min TV production class. Hur som helst så var jag the Anchor (vad det heter på svenska kan jag verkligen inte komma på, men den som säger alla news och så) förra fredagen. Det är alltid advanced classen som gör det annars men den sändningen och denna veckans fick vi stå för. Så medans jag hade min dance show så var jag på TV och pratade om prom, dance show och lite annat kul på svenska med subtitles under, det var väldigt uppskattat haha.

1 kommentarer
Postat av: S

nyhetsankare heter det ;)

2012-04-29 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0