Mission Piñata

Fick en fråga för ett litet tag sen hur man blir frågad till prom här och här är ett exempel. Stephanie blev frågad av Oscar idag. Han är Mexikansk så han köpte en Pinata som han fyllde upp med godis och skrev "it would be sweet if you went to prom with me" med mustach och sombrero hatt på sig. So cute! De hade bestämt att gå sen innan så hon sa ja såklart. Sen hängde vi upp pinatan i ett träd, Stephanie slog den med en stop skylt och alla Hershey's choklad trilla ut, busa omkring skolan och tog knep bilder. Stephanie och Oscar och nästan alla på bilden längst ner ska jag gå på prom med och vi har alltid helt galet kul ihop. Vi håller på att kolla på partybus och vart vi ska gå innan och äta och sånt där, ihh börjar bli jätte excited. Det är såklart drama som alltid och två i min grupp har gjort slut och sa jag älskar dig till jag hatar dig från en dag till en annan och de kan inte vara i samma rum utan att det blir världens fight så vi får se hur det löser sig hah. Som i en film every little bit.
Stort tack förresten till alla gulliga männsikor som skrivit till mig på facebook, ni gör mig glad!
Tons of love

1 kommentarer
Postat av: Ebba

åå vad bruuun du är! avis!

2012-04-04 @ 10:35:41
URL: http://ebbablixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0