Distance is just a way to see how far love can travel

Bloggen har varit helt nere för en vecka. Förlåt. Men ibland väljer jag liksom att leva livet istället. Blame me.

Klockan är sent här så jag borde egentligen gå och lägga mig men jag ville bara säga hej igen och berätta att imorgon ska jag ladda upp bilderna jag lovade i typ måndags och berätta lite om vad som hänt sen senast. Härligt med fredag och så. Här är några bilder från New York. Tänk att på söndag är det 10 år sedan 9/11. Jag hoppas att ni har det bra.




Älskar, älskar denna låten. Jag och mamma brukade spela den så högt att vi båda nog tyckte synd om grannarna haha. Den gav mig alltid gåshud för jag var så himla taggad inför USA och New York (had all reasons to be). Och en jul gav mamma mig biljetter till Alicia Key's konsert i Stockholm. Det är nog den bästa julklappen jag fått. Minnen :)
And by the way, if you read this mama, I love you to end of space.

3 kommentarer
Postat av: :)

Hur går det med din scrapbook? :) Skulle vara jätteroligt att se om du gjort fler sidor!

2011-09-09 @ 16:24:16
Postat av: Mamma

Älskade Eira jag älskar dig! Så fint skrivet " Distance is just a way to see how far love can travel" - inga problem att märka närheten till dig fast du är på andra sidan jordklotet! Puss mamma

2011-09-10 @ 01:22:36
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är sån inspiration till mig, vill göra allt du gör. Min dröm! Ha det bra in the US and A och njut verkligen. Du lever verkligen ett drömliv :)

2011-10-03 @ 18:14:41
URL: http://amandajansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0