Tell’ em you’re an Aztec and you can’t be beat. (So stomp your feet.)

Älskar the high school spirit. Minst en gång i veckan har ett lag på sig sina unifromer. Det kan vara cheerleaders, poms, fotball players, bandmembers, actors, beror på vilken event det är. Elever bär stolt Aztec (vår maskot) shirts ( kommer på mig själv med att själva sitta här i min skoltröja) och många tjejer har orangea nagellack, diadem och accesoarer för att stötta corona del sol high school. Min vän ville att jag skulle berätta om min date och jag berätta att han går på Marcus som är ett annat high school och hon var tyst för några sekunder och sa "so wait... he's a rival?.." haha. På väggarna hänger "Vote Kate for Historian" och det är verkligen som i en film om man tänker efter.

Försöker desperat att komma in i ett lag nu. Har hört av mig till Cheer coachen igen men om det inte löser sig så går jag med i cross country (löpning) bara för att vara en del av något. Man kan ju liksom inte gå high school utan att ta del av spiriten. Imorgon ska jag på min första football game och jag är så himla excited!

Här är vår Fight Song haha. Den spelas i högtalarna varje dag.
2 kommentarer
Postat av: fanny

åh va kul, undrar en sak, är det såna "klickar" i high school med, som de är i filmerna där de populära är as populära osv haha :D

2011-09-16 @ 11:40:28
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Anna

Nice sång! :)

2011-09-18 @ 10:00:55
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0