Arizona Diamondbacks game

Sisterlove

Min andra baseball match. Det var mycket mer crowded denna gången och Arizona spelade riktigt bra och vann så det var så himla roligt. Ska jag vara ärlig så hängde jag inte med så bra i själva spelandet, kan inte reglerna alls men jag älskar energin och att bara vara där. Precis som i filmer så har det Kiss Cam, så himla sött, speciellt när de filmar gamla par, åh! De filmade mig och Brittany och vi var på the jumbotron (skärmen) inför typ 30 000 människor! Inte för att pussas dock, det var under danssekvensen, då filmar de folk med bra spirit. Det var så himla coolt. Det är inte så vanligt att bli filmad heller. Anyway, i entren fick man gratis t-shirt och pommar och folk hejade och buade och vi åt jordnötter hade det allmänt amerikanskt.
1 kommentarer
Postat av: Louise :)

Hej, jag är väldigt sugen på att ta ett sånt här high school år i USA , kan du inte berätta lite hur det är.

Hur är skolan ?

Är du cheeleader ?:)

Har du bara varit här detta halvåret, du verkar redan ha fått pojkvänn och allt!

Hur mycket kostade det ungefär ? :)

Jag är så avensjuk på dig:D

2011-11-12 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0