Fråga: Explorius

underbart! Skulle inte du kunna skriva lite för och nackdelar med Explorius? funderar på att åka med dom och skulle vara kul att höra ngt om dom av ngn som är iväg nu, så man inte bara hör på dom själva, för dom säger ju såklart bara bra saker... :D kul att du börjat uppdatera mer nu på senare tid! :D kramis

Svar: Hej du :) Jag svarar gärna din fråga. Grejer är bara att jag heller inte heller har så mycket negativt att säga. Är supernöjd med Explorius. Har ju hört från dag 1 att det är en liten organisation men jag blev ändå förvånad när jag i sommras besökte explorius kontoret och märkte att, oj, det är verkligen en liten organisation. Bara 6 stycken som jobbar på kontoret och det alla jättetrevliga. Vi pratade länge när jag var där, Simeon visade sitt album ifrån sitt år och jag fick ett sånt himla varmt intryck ifrån dem. Jag vet att det bara vill sina studenter väl och jag kan känna att de bryr sig. Det känns tryggt att vara i en organisation som är liten och veta vilka som jobbar, hur de ser ut, vad de heter och jag skulle verkligen inte tveka med att komma med frågor till dem och jag vet att de hade hjälpt mig så mycket det kan. Beslutet är ju upp till dig vilka du vill åka med men jag har alltid varit väldigt glad över mitt val. There you have it :) Lycka till med allt! Kram

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0