So fill your head with what's important, and be done with the rest.

Jag och mamma ska sätta igång med bästa söndags sysslan - vi ska baka och bagels blir det idag. Jag tror jag ska baka med pyamasen fortfarande på för det är så söndagar ska vara. Jag pratade med min vän som bott i Uruguay nästan hela sitt liv. Hon sa "jag trodde att det bara var i Uruguay som söndag var supertråkig men de är precis lika tråkiga här i Sverige." Söndagar har verkligen blivit stämplat som dagen då man kan sega allt man vill men det är mysigt tycker jag. Det är grått ute  så jag tror att vi hoppar under filten med våra bagels och ser på en mysig film sen. Ska jag vara ärlig så vill jag inte ha min söndag på något annat sätt. P.S I love you är en bra söndagsfilm.

People are just as happy as they make up their minds to be

1 kommentarer
Postat av: johanna

Kan du tipsa om några utbytesbloggar som du har läst/läser? :) Alltså som har åkt eller som är i USA nu 10-11?:)

2011-05-22 @ 15:53:05
URL: http://jmadeleinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0