Your world is too mainstream. So I made my own.

Bild:

1. Bild från bussen mellan Fredrikshavn - Aalborg

3. Morbrors fru Maria, mamma, kusin Amalie og jeg. Vi shoppade i flera timmar, mest till Amalie som fick välja en födelsedagspresent från mig och mamma. Vi fick också ett stopp för att dricka iste & då satte sig en massa normän några bord brevid och spelade musik. Underbar :))

4. Friends cafe och Subway, kunde lika gärna vara i NY

5. Koldskål vilket förmodligen är det godaste man kan stoppa i munnen. Kommer tvinga mormor att importera detta till mig när jag är i USA. Vad det är? Mer eller mindre smaksatt mjölk/fil med kakor till. Låter fruktansvärt är fantastiskt!

6&7. Min kusin Amalie. Hon är så söt att jag vill äta upp henne

8-10. Från morfar och Hennes sølvbryllup, vet inte vad man kallar det på svenska men vi fira att de varit gifta i 25 år. Underbart god mat, framförallt desärer, härliga människor och härlig stämning. Blev helt rörd bara av att se på min morfar och hans fru - de var så himla fina och såg så kära ut. Vi dansade natten lång och jag somnade gott.

11. På tåget till färjan hjem så läste jag en fin liten broshyr om att uppleva USA 2011-2012 men en fin bild av kaktusar förmodligen tagen i Arizona på framsidan. WILL DO!

1 kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Var i Danmark finns Friends-caféet? :) Ifall jag åker dit i sommar kanske man kan åka dit :)

2011-05-02 @ 21:53:31
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0