Flightless bird, American mouth

Här är en video från min födelsedag :) Paketet jag öppnar i början är från min värdfamilj! Kläderna kom från min blivande skola i USA, Corona del sol. Måste också tillägga att de hade slott in paketet så fint med skolans färger. De är så söta :)

To host family: Here's a video from my birthday. As you can see in the beginning of the video I open my gift from you. I noticed that you had wrapped the clothes in Coronas colors - so sweet. I haven't got rid of the wrappings yet because I just can't :)

2 kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Ja det gör jag verkligen!:)

2011-05-13 @ 10:07:41
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: nellieee

Hej Eira!

Jag undrar i veilket program du klipper ihop dina videor? Hittar inget bra som är lätt att lära sig! :D

Bra blogg!

2011-05-13 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0