You've build up a world of magic,

Jag var uppe med tuppen imorses. Jag tror jag vaknade av att det var så ljust och soligt i mitt rum. Och eftersom att det var ljust och soligt så syltade jag mig en toast, laddade min ipod och drog iväg med cykeln och satte mig på en bänk och åt min frukost. Och det var soligt ett tag i alla fall men sen blev det plötsligt Sverige väder, då cyklade  jag hem.

Såhär ser det ut i min tygpåse: Bok, musik, piknik, mobil, tre par solglasögon och ett kvitto.

Bikini och jag är redo för stranden

Detta kommer jag sakna i USA. Lapparna jag hittar i väskan eller när jag vaknar,

små tecken av kärlek från min mamma

Nu sitter jag och dricker juice från ett gigantiskt vinglas och tänkte kolla på nån serie men kan inte bestämma vilken. O.C, One Tree Hill, The Buried Life, The Vampire Diaries, Desperate Housewives, The Hills, The City - finns för många bra. Tror jag olar på MTV showerna.

1 kommentarer
Postat av: PETRA - foto & vardagsblogg

sv: haha, förstår det! :)

tack så mycket, allt bra idag? :D

kram

2011-03-19 @ 15:22:25
URL: http://disarray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0