We believe in GCT!

Kom just hem från Cheerleading DM. Världens underbaraste och mest energiska sport! Min fantastiska förening tog hem 3 guld, 2 silver, 1 brons och presterade så otroligt bra. Även om jag inte tränar för GCT längre som kommer jag alltid att jag alltid att heja på dem så att halsen gör ont. Jag är otroligt stolt över dem!!
Fick verkligen myror i benen när jag satt på läktaren och heja, ville så gärna studsa in på mattan själv. Jag saknar känslan av att fånga en spinntoss och att le så det gör ont i kinderna. Men om fyra månader så tränar jag väl cheerleading i USA igen, det är min plan i alla fall.
Jag håller just nu på att ladda över alla filer från kameran, hade tänkt att sätta ihop lite videos från idag :)

Bilden är ifrån DM 09. Vi hade framfört vårt program och var så glada att vi kramades så att vi ramlade ihop i en enda stor hög. Tror man ser mina ben någonstans.

Warriors idag med sina guldmedaljer och världens snyggaste dräkter!

3 kommentarer
Postat av: Moa, Black poison

Hej! Jag är dansare från MFC:s avancerade danslag och har precis sett din ihopklippta video från DM på youtube :D Undrar, bönar och ber om du kanske skulle kunna lägga upp vårat program på youtube eftersom att du verkar vara den enda som filmat oss framifrån! :) Tack på förhand! Döp den till MFC Black poison dancers DM 2011 om du kan :D tack igen!! (vi är laget på 1:04 i din video)

2011-03-27 @ 14:42:19
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Varför slutade du? :)

2011-03-27 @ 20:27:03
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Saga, GCT

Måste först säga att du har en grymt snygg blogg!

och tack för den underbara videon du gjorde med klipp från DM! Härligt att höra att du hejjar på alla GCT tjejer (och de 3 killarna). Synd att du inte tränar längre :/ Ha det bäst i USA, det är ett underbart land och är säker på att du kommer trivas jättebra!

2011-05-18 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0