Destination unknown

IHHH jag fick just ett mail från explorius med avresedatum!! Fattar ni att på något av dessa datum tar jag flyget? Jag åker ju då till New York först i några dagar tillsamans med andra utbytesstudenter och åker sedan vidare till min värdfamilj. LÄNGTAR!

Fredag 29 juli
Tisdag 2 augusti
Fredag 5 augusti
Tisdag 9 augusti
Fredag 12 augusti
Tisdag 16 augusti
Fredag 19 augusti
Tisdag 23 augusti
Fredag 26 augusti
Tisdag 30 augusti
Fredag 2 september
Tisdag 6 september
Fredag 9 september
Tisdag 13 september

1 kommentarer
Postat av: Anna

Yees, såg mitt mejl precis! Wow, det känns lite mer på riktigt nu kan man säga! ;) Kramar till dig

2011-03-16 @ 20:23:59
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0