Ain't no sunshine when she's gone

Planer för helgen :
Idag: har jag shoppat med mamma. En fin solros-klänning och en vit topp kom jag hem med. Kan visa er sen :) Vi tog en pause i shoppingen och åt på kosmos, där såg vi en gång Jessica Anderson äta bordet bredvid. Ikväll hade jag tänkt att kolla lite på henne på tvn, final av Let's dance är det ju ikväll. Hejar dock på Frankieboy
Imorgon: så ska jag på Cheerleading DM, tyvärr ska jag inte tävla själv men det är så himla kul att bara kolla på! Man kan liksom inte låta bli att le när man kollar på cheer, spiriten är fantastisk.
På söndag: ska jag förmodligen träffa en vän och plugga hjärnan av mig.

www.youbetterwork.blogg.se

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0