don't die a copy

Nu när sommaren är här och det är dags att dra på sig bikinin är det dags för beachen 2011 dieten igen. Men, vad säger vi, ska vi inte skippa den i år? Den är ju så onödig. Mina lår går ihop och min mage väcklar sig när jag sitter men who cares? Jag är snygg ändå! Och jag värgrar tro på att skönhet mäts på ett måttband. Jag njuter livet med en glass då och då, man måste äta för själen också och det är jag stolt över att jag tillåter mig göra det. Ingen kan komma och sätta en etikett på vad skönhet innebär, den kommer ju i så fantastiskt många former och storlekar och ingen är vackrare än den andra. Så när du tar på dig bikinin, ta också på dig ton av själ vförtroende, det är det snyggaste du kan bära. Unna dig själv sötsaker och stolthet, det är du värd! Så ut med er och visa upp era vackra kroppar. You look fabulous!

2 kommentarer
Postat av: lina

tack :)

Snygg design!!!

2011-06-07 @ 07:55:04
URL: http://linannas.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Jag vill bara säga, att även fast jag inte känner dig, så vill jag att du ska veta att du förgyllar min dag.

du är guldvärd! ♥

2011-06-07 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0