Potato

Hello people :) Det är potatisfestivalen här i helgen. Jag vet, det låter helt sjukt löjligt men det är ett årligt tivoli som vi har här i Alingsås för att fira våran älskade Jonas Alströmmer som tog potatisen till europa. Jag har gått både torsdag och fredag och ska nog dit ikväll också. Jag älskar potatisfestivalen, varje år är det samma sak; virvelvinden, musiken från storascenen som hörs enda vägen hem, alla kända ansikten man stöter på, lyckojul (eller otursjul för mig som aldrig vunnit), donuts och sockervadd. Kameran har varit med mig alla dagar i alla fall och jag ska ladda upp masa bilder sen. Kram på er!

1 kommentarer
Postat av: hanna

hej eira , jag har några frågor hoppas du på att f¨å se hollywood skylten ? och när du kmr tbx från USA ska du gå om en klass ? , vilket gymnasium har du tänkt på att börja på ? vad är det för skillnad mellan USA och Amerika lr är det samma sak hahah !

bor du i alngsås lr gbg ?

grym blogg , kramar ! :D

2011-06-18 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0