the seasons have changed and so have we

Vilket mysväder det är idag. Jag har kilat förbi pappa för att hämta upp en stor bunt med böcker, serie-boxar och filmer. Idag ska det kuras upp i soffan och tändas ljus och ätas jordgubbar! Den enda tiden jag kommer spendera ute är min lilla promenad till ett fik. Mamma har lärt mig att varje dag tänka "vad ska jag göra för att göra denna dagen viktig" så tills solen tittar fram igen så tänker jag go with the flow och göra det bästa jag kan med dessa regninga dagar. Sol får jag ju massor av sen

Har någon av er smakat macarons? Jag tycker man ser dom överallt now days, mitt nästa mål i livet är typ att smaka en och se om de är värda all uppmärksamhet. Väldigt söta i alla fall

2 kommentarer
Postat av: Victoria - utbytesstudent i Florida, USA

Har inte heller smakat en än, men vill verkligen, de ser så himla goda ut! :D

2011-06-17 @ 18:05:14
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv; men haha sötnos vad är "wrong" med dig? ;) du har nog redan lämnat sverige hör jag ;) Tack så mycket iallafall :D



Hihi tack :D och har ändå inte gjort så många än, 4 st lyckade tror jag, 2 totalt misslyckade (A)

2011-06-17 @ 23:30:44
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0