Systemkameran flyger med mig till USA

Jag kolla i skåpet här om dagen och märkte "whoops, justja, vi har ju en sysemkamera" så himla dumt att den bara legat och sammlat damm så den har varit min bästa vän ett par dagar nu. Jag trodde att den skulle få stanna i Sverige eftersom att jag redan har en digitalkamera och för att systemisen tillhör familjen men pappa sa till mig igår att jag gärna får ta med mig den! Jppi! Ska bli så kul att fånga alla minnen på bild och så kul att kunna göra det med en bra kamera. Jag kommer ha den i högsta hugg!

2 kommentarer
Postat av: Daisy

Ser fram emot att få se massa foton och läsa om din nya vardag då du flugit iväg. =)

2011-06-12 @ 18:08:54
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Madde

Ahmen daaa vad avundsjuk jag blev nu eira! Dock ska jag nog köpa en systemis i USA, min kompis köpte en där förra veckan för 490 dollar (=ca 3000sek) ! Och nu vill jag snart träffa dig sötis! PUSS PÅ DIG!

2011-06-12 @ 23:31:15
URL: http://missduchess.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0