Otursdag

Imorses var det upp tidigt som gällde. Mamma hade fixat en tandläkartid för mig eftersom att jag inte får nån tandläkar tid i USA sen. Så nu smakar det banankräm i hela munnen. Vi har suttit med visumet sen igår. Allt gick jättebra förutom bilden man skulle skicka in som skulle vara perfekt in i minsta detalja. Exakta mått i m.m, vit bakgrund, inga skuggor, klar bild, inget grumligt, ansiktet mitt i bilden, inte för mycket kropp, inte för mycket bakgrund. Äntligen fick vi skickat in en som blev approved i alla fall. Sen dess har vi försökt att boka tid för intervju med amerikanska ambasaden men precis som allt annat så fungerar inte det idag, systemet är nere och det finns jättefå tider kvar. Nu ska jag berätta allt som gått fel idag. Jag brukar lista vad som gör mig glad så jag har tillgodo att klaga lite.

  • När jag skulle till tandläkaren så hade tydligen tandvården jag normalt går till lagt ner. Märkte jag. Så jag fick åka tillbaka och genom hela stan.
  • Jag hade tandsten så jag har fått ytterliggare en tid.
  • Bilden som skulle skickas in till mitt visa tog det 100 år att fixa
  • När vi skule skriva ut min ansöka så slutade skrivaren att fungera för när jag skulle sätta in kontakten gick en propp
  • Det går inte att få tag i pappa, det går inte att ringa till banken
  • Det går inte att boka tid till intervju
Jag vågar inte gå ut, tror det kan vara en hälsorisk. Känns som allt kan gå fel idag.

Sånnahär bilder är verkligen smikrande ;)

2 kommentarer
Postat av: Emelie♥

jag undrar om du ska åka med EF ?

och hur bra måste man vara på engelska för att få åka?

2011-06-15 @ 15:08:02
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: fridaj

asså vet du om man måste visa öronen så där som du gör på bilden?? :)

2011-06-18 @ 23:51:04
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0