Summer break

Jag har haft en alldeles underbar sommardag, en sån dag som Bruno Mars sjunger om i sin lazy song. Jag har mest legat i hängmattan och lyssnat på musik och läst böcker, pysslat lite med mitt fotoalbum och druckit saft. Jag har grillat (veggie)hamburgare, två gånger och ätit fruktsallad till både frukost och mellanmål. Sommarmat. Pancakes har varit (... vad heter company på svenska? justja) sällskap för dagen. Hon njöt sommaren lika mycket som jag och busa omkring i trädgården. Sen fick jag mina flygtider och det förgyllde min dag ännu mera! För det mesta är det som om allt bara är en dröm men när man håller amerikanska dollar i handen, besöker amerikanska ambasaden och får hem flygbiljetterna, ja då inser man att det nog är på riktigt. Jag förväntar mig att jag får en chock när jag landar i New York och fattar att allt det är verklighet.

Haha, kolla sötisen!


Peak från mitt fotoalbum. Lite av vad jag tänker jag på när jag tänker på USA. Jag fattar ju att man inte kan bedömma ett land med 106 miljoner människor efter vad man ser i film men jag åker ju till USA för att få en verklig uppfattning. Detta är min bild så länge. Hur tänker ni er Amrika? Kram

1 kommentarer
Postat av: Tilla

er du vegetarianer?

er fast leser av bloggen din, selv om jeg er norsk, elsker den!



goood tur til usa, vertsfamilien din virker helt fantastisk! :)

2011-06-29 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0