lördag hela sommaren

Det har knäppts så mycket bilder det sista att jag inte vet vilka bilder jag ska välja.

Skolavslutningen: Jag kom försent till aulan så klart och blev inte insläppt. Som tur var så var jag inte den enda så jag hade trevligt med pratglada människor utanför. Hela skolan storma ut och jag och mina tjejer fick tagit denna fina bilden. Jag kommer sakna dem så mycket att det kommer göra ont.

Sp1c gick till sal 108 där det var chips och cider och en tävling om fiskedrag.. min grupp vann och vi fick en påse kexchoklad. Jag fick två extra.. för jag åker ju sen

Sa hej då till Schillerska. Kändes fantastiskt bra. Hemskt med "hej-då-ha-det-bäst-i-USA-kramarna dock

Sommarlovsglädje

Hanan och Haydar var så söta, de krama och pussa sönder mig och sa "det här är din sista dag! Du får bestämma vart vi ska fika" 

Det blev Tintin och där satt vi i säkert 4 timmar - sen drog vi vidare till EP. Sån har man blivit av att plugga i vasastan där det är proppat med mysiga fik

Shajwan hade världens snyggaste skor.

Yamila är 18 så hon tog sig en öl. Såg så somrigt ut där på uteserveringen.

Jag åkte som sagt ut med båten på kvällen tillsammans med pappa och Camilla. Det var så himla mysigt och fint och stilla och väldigt svenskt. Nu är min näsa bränd och kinderna hättar efter massa timmar i solen, det är så det ska vara på sommaren. Jag kom just hem från Lena och vi har ätit jättegott grekiskt men det blev det inga bilder ifrån.

1 kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

sv; Fick fundera lite först, men nej jag var i Halmstad igår så åkte inget tåg från Göteborg :) Vilken linje går du på gymnasiet förresten? :)

2011-06-12 @ 15:48:32
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0