On top of the world

Vad har jag gjort i Sverige i 17 år? Att åka iväg känns hitils som det bästa valet jag någonsin gjort. Är det möjligt att allt är precis som jag trodde men typ typ 1000 gånger bättre efter alla förväntningar jag haft? Jag älskar New York! Energin här är fantastisk. Jag är helt blown away av allt jag sett idag, har sett mer än jag sett i hela mitt liv känns det som. Tror jag var född till amerikan. Jag är så glad just nu och full med tankar och expressions att jag glömt att äta, men jag har fått i mig en sex and the city cupcake idag och starbucks frappucino i alla fall. Alltså, känslan när jag såg New York's skyline for the first time... A M A Z I N G.
Love and good night from the city that never sleeps

9 kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad härligt det ser ut! Längtar tillbaka till förra året när jag var i New York när jag ser dina bilder :)

2011-07-31 @ 11:12:06
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Emelie♥

åååh, jag är så avundsjuk!! , måste man göra nått typ Engelska test för att få åka på utbytesår? och hur gör du med mobilen?, Det blir ju svin dyrt att ringa i Usa!? har du nått Annat simkort där?

2011-07-31 @ 16:43:52
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: emma

sV: gu vad kul :) , vart i Sverige finns sådant arizona iced tea ^^?

2011-07-31 @ 17:17:08
URL: http://emmamattila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick du nån guldbiljett i chokladen? ;)

2011-07-31 @ 18:31:44
Postat av: Anonym

Skriv gärna ett nlägg om hur det känns att prata engelska hela tiden <3

2011-07-31 @ 18:32:39
Postat av: Kaisa :)

ååååååh du förstår verkligen inte hur avundsjuk jag är på dig just nu!

anyway, hoppas du får dom bästa dagarna i NYC, för det är du verkligen värd!



Lycka till med allt, speciellt flygresan till Arizona, och första mötet med din nya familj!

Kram ♥

2011-07-31 @ 19:42:36
Postat av: Pia LivingNow

Aww vad det är underbart att se hur du strålar av glädje! New York Concrete Jungle Where Dreams Are Made Up!!! Love you! Mamma

2011-07-31 @ 22:48:59
Postat av: pauliii

du verkar ha det helt jävla' underbart, är så avundsjuuuuk! loooove

2011-08-01 @ 01:01:41
Postat av: Fanny

Guuud! :) Ser helt fantastiskt ut, blir riktigt avundsjuk!!!!

2011-08-01 @ 08:50:44
URL: http://newme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0