Until the very end

Det blir dåligt med uppdateringar dessa dagar. Ska snart iväg och äta ute med mamma och mormor på världens mysigaste franska resturang. Vi ska sitta på deras utegård och jag har rödanaglar och min favorit klänning. Efter det ska jag och pappa se del 1 av deathly hallows och inat 00:01 ska vi se på sista Harry Potter filmen. Jag är helt otroligt taggad, kan inte vänta. ÅH det ska bli så kuulll!! Men sorligt också. Kan inte fatta att det är slutet. Har ju sett dessa filmer sen jag var 6 år. Nu ropar dom och jag ska kila. Pusshej

2 kommentarer
Postat av: Antonia

Vad tyckte du om filmen?? (:

2011-07-14 @ 12:36:37
Postat av: Sara - Utbytesstudent i Frankrike, 11/12

UCSH! Jag hatar att det är slut!! ;(

2011-07-15 @ 09:50:16
URL: http://saranissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0