Overcome the notion that you must live regular. It robs you of the chance to live extraordinary.

Världen är så otroligt stor. 244 länder, 7 världdelar, 7000 levande språk, 5 hav men ändå har jag bara bott i en liten småstad i Sverige i hela mitt liv. Har flyttat högst 7 mil. Aldrig utanför landsgränsen eller regionen. Det är rätt vanligt sätt att leva. Men om världen har så mycket att ge, så otroligt många olika färger, människor och kulturer att bjuda på, varför väljer man att se så lite när man kan se så mycket? Jag kan inte vänta på att lämna landet och ta till mig alla nya upplevelser och levnadssätt. Det känns så himla bra att göra något helt annorlunda för ett år och bara sticka iväg ifrån allt jag är så van vid. Jag vill att mitt liv ska vara fyllt med wow-upplevelser och oförglömliga stunder. Det händer inte så mycket om man aldrig bryter vanorna. Jag vill bli en riktig rule-breaker, fearless and bold and I want to live outside my comfort-zone (sorry, sometimes Swedish words just don't cut it) och jag vill se så otroligt mycket av världen och träffa så många människor och lära mig från dem och bli det bästa jag kan bli. Jag vill leva, inte bara existera.
1 kommentarer
Postat av: Vincentjennie

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-12-25 @ 18:06:43
URL: http://vincentjennie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0