Money can't buy happiness but it can buy ice cream which is pretty much the same

Idag hämtade Jordan upp mig och Tina efter skolan. Jättekul för det var första gången jag umgicks med några av mina egna vänner, annars har jag umgåts med Brittanys. Tinas pojkvän har precis gjort slut så vi hade lite girltime. Vi höjde volymen i Jordans bil och fick zoyo i magen, vi skratta högt och skvallra - det gör det nog lite lättare för hjärtat i alla fall för stunden. Vad har ni haft för er idag? Jordan köpte Root Beer till mig för hon tyckte att det var en katastrof att jag inte tyckte om det. Jag måste säga att det blir godare för varje mun men det smakar fortfarande som medecin haha. Nu ska jag sova. God morgon på er solstrålar.

Min femte gång till ett frozenyoghurtplace på 3 veckor. Fick et V.I.P kort idag. I just can't get enough!

2 kommentarer
Postat av: Fanny.L

Root Beer ;o har alltid velat prova det!!!

2011-08-23 @ 13:14:09
URL: http://annafannykarolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar din blogg! Roligt att du uppdaterar med så mycket bilder och inte bara en lång text efter varje dag.

Undrar om du andvänder en systemkamera och tar du med dig den till skolan? Är inte det lite riskabelt? Får ni ha med väskor mm. in på klasserna?



kraaaam

2011-08-23 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0