The one that got away

Nu ska jag hoppa i säng och få några timmars skönhetssömn innan första dagen på Corona del sol High Schoooool. VERY IMPORTANT DAY! Oh gosh. Är så himla nervös. Kommer springa omkring med min karta och vara en liten vilsen svensk där på min stora skola, tur att Brittany ritat ut mina klassrum haha. Kommer träffa så himla mycket nya människor och allt kommer vara så nytt och jag är excited till tusen. Så himla coolt att jag kommer få uppleva sånt man ser i filmer och jdrömt om, har så himla mycket framför mig! Och justja, ska prata med Cheer coach med, hjäälp!  Skolan börjar 7.25 (no that was not a joke) och slutar 2.15. Wish me good luck, kay? Sov gott vakna tort

1 period: English. 2 period: current issues. 3 period: US history. 4 period: Lunch. 5 period: Yoga & fitness
6 period: Yearbook. 7 period: TV production

When was the last time you did something for the first time?

6 kommentarer
Postat av: Victoria

Oh my gosh snart händer det på riktigt!! Lycka till :):) Pusss

2011-08-08 @ 08:44:51
URL: http://victoriasusa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Oh my gosh snart händer det på riktigt!! Lycka till :):) Pusss

2011-08-08 @ 08:45:11
URL: http://victoriasusa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Have fun there :)

2011-08-08 @ 10:51:07
Postat av: sebastian

Have fun! You go girl! :D



Håll huvudet högt och var stolt! Det kommer gå prima för dig! <3

2011-08-08 @ 11:05:20
URL: http://sebofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad spännande! :D

Jag undrar lite angående din blogg design, hur har du gjort den? har du beställt den? hur fixade du bilderna i spalten på högersidan och länkarna längst upp över headern?

Tack;D

2011-08-08 @ 13:39:09
Postat av: Emelie♥

Räknade precis ut att du borde va i skolan nu :D hoppas det går bra första dagen!, hoppas du berättar om den när du kommer hem från skolan! :D kram ♥

2011-08-08 @ 17:47:47
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0