I'M HOME!

Finally here! Helt galet :D Möttes av varma kramar, blommor och en jättefin välkomsskylt!! Det känns som om jag redan känner dom från alla mails vi skickat till varandra och de är lika mysiga och snälla som jag förväntade mig. KOMMER HA DET SÅ HIMLA BRA HÄR OCH MED DOM!! Arizona är helt otroligt fint, det kommer kännas som om att vara på semester men för ett år! Och mitt hem här är verkligen fint också! Dom hade gjort en tavla till mig med bilder på mig, vänner och min familj hemma i Sverige, så himla gulligt. Igår var jag så trött till slut att jag inte kunde tänka rakt haha (think straight?) och det lät som om jag hade glömt engelskan i New York. Har sovit jättelite, rest hit och dit, sprungit omkring över hela Manhattan, varit i Sverige, New York och nu Arizona på fem dagar. (Var så himla konstigt att säga "yesterday I visited Ground Zero") Så efter paketutdelning, och touring så gick jag till soffan för att kolla Friends (Vilda, (or should I say Yankee, babe, baby, honey or love?) if you read this, I thought of you!) och för två dagar sen såg jag deras lägenhet i New York!! Men en minut på soffan och jag var gone, sov i 2 timmar och somnade igen i mitt fina rum 20.00 (typ 5 i Sverige I think) och vaknade för några minuter sen.
Anyhow så känner jag mig typ lyckligast i hela världen just nu! Snart ska jag iväg och träffa min counselor på Corona Del Sol High School!! See you soon. Har så himla mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja men ni får gärna ställa frågor, ska svara på några senare och ladda upp massa bilder från NY :))

första inlägget i kategorin "mitt liv i USA" :)

10 kommentarer
Postat av: Ewelina

Åh. Kan inte förstå att du är där - vill också ha en familj. Vill se bilder på Arizona :) vilka ämnen ska du välja? Puss gullunge.

2011-08-02 @ 16:23:27
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Åh. Kan inte förstå att du är där - vill också ha en familj. Vill se bilder på Arizona :) vilka ämnen ska du välja? Puss gullunge.

2011-08-02 @ 16:23:52
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på hur det ser ut runt omkring dig..på skolan o i skolan. Är så nyfiken på om det ser ut som alla skolor i high school serierna gör! Detta låter helt fantastiskt. Kram

2011-08-02 @ 17:07:07
Postat av: Ellen - College USA 2011

Va underbart :) Du kommer att leva livet nu ju.. jag längtar tills jag åker

2011-08-02 @ 17:08:40
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Fanny

hur mycket kostade det dig att åka dit sammanlagt? är så nyfiken om exakt allt! hur känns det att konstant prata engelska? berätta! :D:D

2011-08-02 @ 17:37:13
Postat av: Anna

Åh jag får rysningar i hela kroppen av att läsa hur du har det! Fy fan vad du är ball!

2011-08-02 @ 22:36:32
URL: http://thingsatmyway.devote.se
Postat av: Anonym

Kan du inte göra en videoblogg om hur huset du bor i ser ut, typ ditt rum och så. Gärna om skolan också. Är supernyfiken!

Btw, Jag älskar din blogg. Går in flera gånger om dagen för att se om du har laddat upp något nytt :') + att jag är lite avundsjuk för att du vågar resa iväg helt själv och stå på dina egna ben i ett helt år :)

Lycka till !

2011-08-02 @ 22:51:57
Postat av: Emelie♥

har lite frågor :

1, hur många timmar skiljer tidzonerna mellan sverige och Arizona?

2. kan du inte typ göra en film och visa huset du bor i och din familj typ?

3. vilka ämnen ska du välja?

hoppas du har det bra i Arizona!,

2011-08-02 @ 23:08:56
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie♥

kom på en till fråga: vad fick din värdfamilj för presenter av dej? och fick du nått av dom mer än tavlan? :p

2011-08-03 @ 01:18:35
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Guud så härligt! Kan vi inte få se tavlan som de hade gjort till dig? :)

2011-08-03 @ 18:51:12
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0