You're the honey and the moon that light up my night.

Hej alla. Jag tycker att jag brukar vara rätt flitig på att uppdatera, (eller?) och med ca 100 läsare är det så himla kul! Men jag vill säga till er att jag kommer möjligen dra ner lite på inläggen för jag känner att jag vill pussas och kramas så mycket jag kan med mina vänner här medans jag har chansen och leva livet här. Jag hoppas att ni förstår. Men inget om att jag lägger ner bloggen för jag älskar att kunna skriva och få ner mina tankar och känslor på ord. Jag känner bara att jag vill ta vara på den tid jag har kvar här och ville också förklara mig om ni undrar vart jag tar vägen. Jag älskar er allihop! Ni är extraordinära! Kraaaaaaaaaaaam

4 kommentarer
Postat av: Victoria

Vad vacker bild på dig! Kramar till dig Eira!

2011-04-26 @ 21:07:25
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lova att aldrig sluta blogga Eira. Din blogg är alltid den första jag kollar!!!

2011-04-26 @ 21:49:52
Postat av: Kaisa :)

Du är bäst ändå!

Fin bild btw :)

<3

2011-04-26 @ 22:14:13
Postat av: Victoria

Tack, det var snällt sagt :)

2011-04-26 @ 22:31:11
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0