Do you have aztec pride?

Håller just nu på att skriva ut en massa information om min skola som min värdmamma skicka till mig tillsamans med några frågor tex vilka kurser jag vill ta, om jag vill vara senior eller junior, hon vet att jag vill ta dans som klass och undrar vilken nivå och lite sånt. Detta ska jag sitta med på färjan imorgon till danmak!
Åh nu luktar det grill utanför igen, det vattnar sig i munnen och jag funderar på att gå iväg och handlar något att grilla :)) ha en fin kväll!
Frågor
Matilda om (här ska det finnas en rubrik!):
Är din värdfamilj inne på din blogg? Har de sagt något om den? :)
Svar: Ja det är dom, de brukar kommentera det jag skriver i deras mail och jag tror att de känner att det är ett bra sätt att lära känna mig :)
Malin Sjöblom om Donuts, Jelly Bellys, American bakery, Converse, and Empire state wraps - we're preparing.:
Kommer du fortsätta blogga medans du bor i USA? :D
Svar: Ja det är tanken! Det är mycket därför jag startade bloggen så att vänner kan följa vad som händer och så att jag kan gå tillbaka och kolla och för att inspirera andra till att våga ta en chans och göra något utanför ramarna :)) kram

3 kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Okej, vad kul! :D

2011-04-21 @ 18:39:33
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: ronja

din bloggdesign e jättefin och gud va roligt att åka till usa :) Hur länge ska du stanna där ??

2011-04-21 @ 20:33:04
URL: http://ronjawho.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vet att detta kanske inte har något med själva bloggen att göra, men skulle du inte kunna dela med dig av ngr skönhets tips, smink, lr liknande? Du ser alltid så himla fin ut på alla bilder och filmer! ;D Kram!;P

2011-04-21 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0