Saker som gjort mig glad de senaste dagarna:

+ Explorius USA 11/12 gruppen på facebook
+ En såndär tuggumimaskin där tuggumitt åker i varv innan man får plocka upp det
+ Att jag träffade så många härliga människor på vägen till Danmark
+ Nicke-Bingo (och när Lina vann hela tävlingen och drog hem en fin Nicke Nyfiken väska)
+ När vi skulle vänta 45 minuter så jag kunde shoppa lite mer under tiden
+ Fina solnedgångar, underbart väder, kvittrande fåglar, blommor, löv, fjärilar och humlor
+ Alla mina underbart fina och tidiga födelsedagspresenter och välkomspresent jag fick av mormor
+ Hon hade renoverat sitt hus så fint och det blev jag jätteglad över för hon är verkligen värd allt fint i världen
+ KOLDSKÅL!!! (och för alla Svennar som inte vet vad det är, I pitty you!)
+ Nostalgi - kolla på massa barndomsbilder
+ Hittade tillbaka till en gammal favoritlåt när jag kolla på Narnia 2
+ Tax-Free på danmarksbåten
+ När jag träffade explorius-Tom och att han skickade ett sms till mamma sen om att han hade träffat en nöjd och glad utbytesstudent. Snacka om att jag har valt rätt organisation!
+ Att umgås med underbara människor
+ Gratis Wi-Fi
+ Mamma överraskade mig med is te i värmen, sann lycka!
+ Att under shoppingrundan fanns alla mina vil-köpa kläder i rätt storlek
+ Ordet "Ost"
+ Mormors frikadeller (köttbullar) och hennes underbara frukost och mat i största allmänhet

Jag har blivit så bra på att uppskatta alla små stunder! Haha jag har bliv it en sån drömmare

1 kommentarer
Postat av: ewelina

cooolaste gruppen! ^^

2011-04-27 @ 10:45:22
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0