Men kan ni fatta ändå, att jag ska ut i stora världen helt själv? Med en väska på 20 kilo och 1000 fjärilar i magen.

Jag har nationella nu på morgonen i muntlig engelska. Jag hoppas verkligen jag får MVG för det är så tråkigt att sänka sig och jag tycker jag gjort mig förtjänt av det hitils. Har utvecklats fantastiskt mycket detta året när det kommer til engelska och jag tror det är för att jag ställer in mig på och förbreda mig hela tiden inför att behöva prata engelska konstant sen. Om jag inte sätter mitt MVG så är det lite shit the same ändå för ett år i USA kommer nog att göra susen. Tänk när jag kommer hem och pratar flytande engelska! Så himla häftigt :))

2 kommentarer
Postat av: Anonym

är du 95a? :o

2011-04-28 @ 10:58:04
URL: http://mizgin.devote.se/
Postat av: Katt

ofta bara 23 kg? trodde man fick ha 40 (eller 2x23??)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0