It's a new dawn. It's a new day. It's a new life. For me. And I'm feeling good!

://honeyandmoon.blogg.se/images/2011/the-house_140888650.png" alt="" />

WOW, jag är överlycklig! Har väntar på denna dagen i flera månader. Drömt om denna dagen ännu fler. Och så dök den upp en lördagsmorgon och plötsligt så fanns info om min kommande familj där. ARIZONA, fattar ni eller? Sol sol sol sol. Ingen kyla, ingen snö, ingen vinterdepp. Coron del sol high school kommer jag gå på, hur låter inte det? Och jag kommer ha ett syskon, precis som jag önskade. Brittany av alla amerikanska namn heter hon och är 17 år, 94a som mig. Har sett tre pytte pytte bilder på mina host parents men de ser jätte snälla. Kan inte se hur saker skulle vara bättre! Är så himla tacksam och glad. 2011-2012 kommer vara spektakulärt, I know it!

And this old world is a new world. And a bold world. For me.

And I'm feeling good.

3 kommentarer
Postat av: Kissie

Grattis till tilldelningen Eira :D Är nyfiken på hur många läsare du har

2011-04-03 @ 01:12:40
URL: http://kissies.se
Postat av: Anastasia

Hej.

Grattis så jättemycket till placeringen, läste din blogg ett tag.

Extra kul då jag bor i tempe och går på Corona Del Sol just nu.

har du några eventuella frågor om Tempe/CDS är det bara att höra av dig! Anastasia Jonsson på FB. Ha det så bra :)

2011-04-03 @ 06:46:17
URL: http://anastasiaiusa.blogspot.com
Postat av: Miranda

sv: Tack så mycket! :D

VAD KUUUUL!!! :D

Åh alltså vi bor jättenära varandra! Nån mil bara! Vi kan ju hälsa på varandra ofta! Och åka till Phoenix och så haha! :DD:D

2011-04-04 @ 09:30:08
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0