Does that make me crazy? Possibly.


Vilket kanon uppträdande! Fantastiska sångare, underbar låt. Får rysningar! Speciellt när Christina Aguilera kommer in med sin starka röst!
Jag har ju varit ett fan av henne i flera, flera år och hon har alltid varit min inspirationskälla nr1. Hon är lika kraftfull som hennes röst och har verkligen påverkat mig nått otroligt. Hon är så (bäst på engelska) bold, fearless, confident, uniquen inspiring and headstrong. Jag vet att det låter fånigt för folk utanför men jag hade aldrig varit den jag är idag om det inte varit för henne. Jag tror att det är mycket på grund av henne som jag har styrkan och modet till att åka iväg och stå på egna ben.
Jag driver bloggen mycket därför att jag har en stor kärlek för att, i alla fall försöka, påverka och inspirera andra och det är av samma anledning som Christina Aguilera sjunger. Så det är kanske är så att det är hon som gav mig lusten att blogga, haha :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0